24 Temmuz 2013 Çarşamba

Kitap kılıfı / Book cover


Herkese merhaba... Dün burada yayınladığım mini alışverişimden sonra bakın akşam ortaya neler çıktı. Uzun zamandır aklımda olan kitap kılıfını hazırladım o malzemelerin bir kısmı ile. Çocukluğumuzda kap kağıtları ile itinayla kaplardık kitaplarımızı. Bundan sonra kitaplarımı bu kılıfın içinde taşıyacağım. Özellikle seyahatlerde kitaplar ister istemez zarar görüyor. Emin bu kılıf çok işe yarayacak. Ve son olarak ben bu ponpon bordüre ba-yıl-dım :) Aklımda başka uygulamalar da var, yaptıkça onları da paylaşacağım.
--
Hello everyone...  Look what I have prepared with some of the materials I bought yesterday (The post is here) In my childhood, we used to wrap our books with paper, in order to prevent from damages. From now on, I will carry my books in this book case, as in old days. This fabric cover will be very useful. I love this ponpon embroidery. I have some other applications in my mind, I will share them as well, as soon as I prepare them.


 
Bu kılıfın içinde hangi şanslı kitap var derseniz, 'Simonetta'nın Bademleri' var. Bildiğiniz gibi, blog yazmaya başladığımdan beri okuduğum kitapları kısaca da olsa size tanıtıyorum. Bu aralar 'Simonetta'nın Bademleri'ni okuyorum. 16. yy İtalya'sında geçen bir hikaye. Italya'yı çok seviyorum ve özledim. Bu kitap o atmosferi tekrar yaşatıyor bana. Bu bir roman. Normalde okumak için roman ilk tercihim değildir fakat çok yoğun dönemlerimde de iyi birer rahatlatıcı ve kafa boşaltıcı görevi görüyorlar. Tıpkı şimdilerde olduğu gibi :)
--
As you know, from the start of my blog, I introduce the books that I read. Here is the current one. It is a novel of 16th century Italy. I love Italy, I missed Italy :) This book helps me to revitalise my memories. This is a novel. I do not prefer novels too much actually. They are my choice especially for busy times, as I do have now.

1 yorum :

  1. Merhaba Selda Hn, blogunuz çok güzel-çok profesyonel. Kullandığınız malzemenin faydalarını vermeniz ayrı bir hoşluk. Sizin sayfanızda görüşmek üzere. Sevgiler.

    YanıtlaSil